ezamecnici.cz

Zásady cookies (EU)

Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb a podmínky používání pro zákazníky

  1. Preambule
    • Tyto všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb a podmínky používání pro zákazníky (dále jen „VPP“) upravují používání online tržiště služeb na internetové doméně www.ezamecnici.cz, dalších doménách nejvyšší úrovně a v rámci mobilních aplikací (dále jen „Portál“) společnosti DoItWell s.r.o., IČ: 178 06 046, se sídlem Praha 1, Staré Město, Rybná 716/24, PSČ 110 00, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 380448 (dále jen „Poskytovatel“) a jsou závazné pro veškerý obchodní styk s Poskytovatelem.
    • Tyto VPP se týkají každé osoby, která využívá služby Poskytovatele, používá Portál, a tím s Poskytovatelem uzavírá smlouvu o poskytování služeb (dále jen „Uživatel“).
    • Poskytovatel na Portálu služba poskytuje katalog dodavatelů služeb, zejména z oblasti zámečnictví, zámečnické pohotovosti a dalších služeb týkající se vlastnictví a užívání nemovitosti, díky kterému má Uživatel možnost vyhledat/kontaktovat/poptat/požádat o radu, doporučení či cenovou nabídku dodavatele konkrétní služby, umožňující Uživateli nalézt dodavatele služeb dle jeho výběru. Používání Portálu je obecně bezplatné. Naproti tomu při využití konkrétních nabídek mohou vzniknout náklady, které jsou vždy v souladu s příslušnými právními předpisy transparentně uvedeny.
    • Uživatel potvrzuje telefonicky nebo odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře na dodávku služeb, že uzavřel smlouvu s Poskytovatelem, jejíž nedílnou součástí jsou tyto VPP, že je s nimi srozuměn, vyjadřuje svůj souhlas s jejich zněním, a že je v celém rozsahu akceptuje. Pokud tak činí jako zástupce, vyjadřuje tím vůli zastoupeného.
    • Uživatel souhlasí s uzavřením smlouvy pomocí komunikačních prostředků na dálku (zejména přes internet nebo telefonicky). Náklady, které při tomto vzniknou nebo případné potřebné služby poskytované třetími stranami nezávislé na Poskytovateli (např. poplatky za připojení apod.), hradí každý sám.
  2. Zákaznický účet a objednávka bez registrace
    • Portál lze obecně používat bez nutnosti registrace. Podmínkou pro zadání objednávky je buď telefonický kontakt, založení zákaznického účtu (dále jen „zákaznický účet“ nebo jen „účet“), nebo uskutečnění objednávky bez registrace přímo z webového rozhraní Portálu.
    • Obecný nárok na registraci a používání funkcí Portálu neexistuje.
    • Zaregistrovat se mohou jednotliví Uživatelé, tzn. jednotlivé plnoleté fyzické osoby plně způsobilé k právním jednáním (nikoliv však skupiny osob jako např. rodiny nebo manželské páry), které jsou spotřebiteli ve smyslu § 419 zákona č. 89/2012, občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“), tzn. každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého podnikání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Poskytovatel výslovně vylučuje registraci podnikatele ve smyslu § 420 OZ.
    • Pro vytvoření účtu dále platí následující podmínky:
      • Registrace účtu je zdarma.
      • Při registraci svého účtu musí Uživatel uvést oslovení, jméno, příjmení, telefon, e-mailovou adresu a heslo (přístupové údaje). Uživatel odpovídá za to, že údaje, které uvedl při registraci, jsou pravdivé a úplné. Pokud Uživatel poskytne nesprávné nebo neúplné informace, je Poskytovatel oprávněn účet Uživatele bez dodržení výpovědní lhůty vypovědět a smazat.
      • Po registraci Poskytovatel pošle Uživateli e-mail s žádostí o potvrzení e-mailové adresy. Tento e-mail je Uživatel povinen potvrdit, aby Poskytovatel ověřil identitu Uživatele.
      • Po ověření identity je Uživatel oprávněn začít využívat služby v souladu s těmito VPP. Uživatel nesmí za žádných okolností sdělovat třetím stranám své přístupové údaje, zejména své přístupové heslo. Pokud třetí strany přesto získají přístup k účtu Uživatele nebo Uživatel zaznamená jiné známky zneužití svého účtu, musí o této skutečnosti neprodleně informovat tým Poskytovatele a změnit své přístupové údaje.
      • Vícenásobné registrace Uživatele nejsou povoleny.
      • Smazání účtu je stejně rychlé a snadné. Uživatel k tomu může ve správě „Můj účet“ použít odkaz „Smazat zákaznický účet“. Proces smazání účtu bude okamžitě zahájen.
      • V případě zneužití si tým Poskytovatele vyhrazuje právo na okamžité smazání účtu a zahájení právních kroků.
  1. Obecné podmínky poskytování služeb
    • Služby Poskytovatele jsou dostupné na Portálu na webové adrese www.ezamecnici.cz.
    • Na uvedený přístup se plně aplikuje část 6. „Autorská a osobnostní práva“ těchto VPP.
    • Poskytovatel za účelem ochrany Uživatele a jeho dat a záruky spolehlivosti a bezpečnosti služeb, v nejvyšší možné míře využívá svých znalostí a dovedností. Z toho důvodu si Poskytovatel vyhrazuje právo jakéhokoliv zásahu do systému bez nutnosti tuto skutečnost Uživateli předem oznámit. Vzhledem k tomu, že Poskytovatel nemůže ovlivnit postup Uživatele, není Poskytovatel odpovědný za plnění povinností Uživatele.
    • Uživatel není v žádném případě oprávněn služby Poskytovatele používat k aktivitám, které jsou nebo by mohly být v rozporu s právními předpisy České republiky, těmito VPP a oprávněnými zájmy Poskytovatele při poskytování služeb Portálu, jakož i obecně uznávanými zásadami používání služeb poskytovaných prostřednictvím sítě Internet. Zejména Uživatel nesmí neoprávněně zpracovávat osobní údaje zveřejněné ostatními Uživateli. Mimo jiné tedy nesmí posílat ostatním Uživatelům na jejich e-maily jakákoli obchodní sdělení. V případě, že tak i přes tento zákaz učiní, nese plnou odpovědnost za takové protiprávní jednání.
    • Uživatel není oprávněn užívat služby ke komerčním či jakýmkoliv jiným účelům, které by mohly nám, případně partnerům či zákazníkům Poskytovatele, způsobit újmu.
    • Pro udržení funkčnosti Portálu a poskytovaných služeb není Uživatel oprávněn jakýmkoliv způsobem zasahovat do jednotlivých funkcí, resp. služeb, mimo rámec vymezený VPP. Zejména je zakázáno jakoukoli část služeb blokovat, neoprávněně modifikovat či zneužít nebo jakýmkoliv způsobem narušit stabilitu, chod nebo data poskytovaných služeb.
    • Vzhledem k dodržování právních předpisů je pro Uživatele výslovně zakázáno užívat účet k šíření warezu či jiného nelegálního obsahu, který obsahuje warez či jiný nelegální obsah, přičemž warezem se rozumí jakýkoliv komerční software (aplikace, hry, operační systémy) či jiný, právními předpisy chráněný obsah (např. filmy, hudební nahrávky, jiná autorská díla atd.), z něhož je odstraněna bez souhlasu autora tohoto softwaru nebo obsahu či jiné osoby vykonávající majetková práva k takovému softwaru nebo obsahu ochrana proti neoprávněnému kopírování (zhotovování rozmnoženin a jejich rozšiřování), nebo který je používán k nelegálnímu šíření takového obsahu bez souhlasu autora nebo jiné osoby vykonávající majetková práva k danému autorskému dílu.
    • Uživateli je dále výslovně zakázáno využívat Portál, nebo služby Poskytovatele, k šíření citlivého, urážlivého, diskriminačního či nebezpečného obsahu, jako je například pornografie, násilí, rasismus nebo šířit obsah, jakkoliv související s trestnou činností.
    • V případě pochybností, zda je účet Uživatele užíván k šíření warezu či jiného nelegálního, citlivého či nebezpečného obsahu, je Poskytovatel oprávněn vyzvat Uživatele prostřednictvím e-mailové zprávy k odstranění softwaru nebo obsahu, jehož se pochybnosti týkají, s upozorněním, že pokud tak bez zbytečného odkladu neučiní, považuje se obsah umístěný na takovém uživatelském účtu za nepřípustný a Poskytovatel bez náhrady účet zruší postupem dle těchto VPP. Vzhledem k nutnosti rychlé reakce je Poskytovatel až do odstranění pochybností oprávněn dočasně pozastavit přístup k takovému účtu.
    • Poskytovatel má právo kdykoli bez jakéhokoli nároku ze strany Uživatele ukončit či omezit poskytování služeb Portálu (včetně smazání příspěvků, zrušení či zablokování uživatelského účtu, smazání uživatelského obsahu apod.), pokud má oprávněné důvody se domnívat, že jsou porušována naše chráněná práva nebo práva třetích osob, a to zejména v důsledku jednání uvedených v bezprostředně předcházejících odstavcích. Uživatel nemá nárok na jakoukoli náhradu v souvislosti se zrušením svého uživatelského účtu.
    • V případě, že Uživatel poruší jakoukoliv povinnost dle tohoto článku VPP, hrozí Poskytovateli závažné postihy a může mu vzniknout značná škoda včetně škody reputační. Z tohoto důvodu je Uživatel v případě porušení povinností dle tohoto článku VPP povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý den používání Portálu, s maximální délkou 1 rok zpětně, a to do 7 dnů od odeslání výzvy Poskytovatele k úhradě. Zaplacení smluvní pokuty nevylučuje právo vymáhání případné vzniklé škody či újmy v plné výši.
    • Vzhledem k udržitelnosti systému a nutnosti aktualizace dat má Poskytovatel dále právo ukončit či omezit poskytování služeb i v případě, že Uživatel po dobu více než jednoho roku nenavštíví svůj účet.
  2. Systém hodnocení a přímá reklama
    • Uživatel má po provedení objednávky možnost ohodnotit každou zakoupenou službu a také jejího dodavatele na základě systému hodnocení připraveného v rozhraní Portálu. Uživatel je oprávněn používat systém hodnocení pouze za tímto účelem.
    • Každý Uživatel se zavazuje,
      • že bude poskytovat pouze pravdivé informace,
      • že bude poskytovat pouze věcné informace a vyvaruje se urážek nebo jiných dehonestujících výrazů,
      • že bude do hodnocení zahrnovat pouze takové okolnosti, které přímo souvisejí s koupí služby;
    • Uživatel bere výslovně na vědomí, že nepřípustná hodnocení jsou zejména jakákoli nezákonná sdělení, sdělení, která porušují práva třetích stran a rovněž odkazy nebo upozornění na externí internetové stránky a reklama na nabídky mimo Portál.
    • Pokud existují náznaky porušení těchto VPP, práv třetích stran nebo jiných platných právních předpisů, může Poskytovatel hodnocení odstranit.
    • Poskytovatel může použít e-mailovou adresu Uživatele v souvislosti s nákupem též pro další služby jako jsou průzkumy spokojenosti, a pro reklamu na vlastní podobné nabídky prostřednictvím e-mailu a telefonu. V takovém případě bude e-mailem posílána výhradně přímá reklama na podobné služby. Proti zpracování lze kdykoli vznést námitku. Toto odvolání musí být zasláno v textové podobě na následující adresu: info@ezamecnici.cz nebo lze k úplnému odhlášení newsletteru / přímé reklamy použít odkaz, který je uveden v každém e-mailu. Jeho prostřednictvím lze rovněž odvolat souhlas s ukládáním osobních údajů získaných při procesu registrace.
    • Poskytovatel spolupracuje s různými partnery, kteří na svých internetových stránkách rovněž poskytují služby, které jsou přístupné prostřednictvím Portálu. Tito partneři mají případně vlastní prohlášení nebo zásady ochrany osobních údajů. Za obsahy a prohlášení o ochraně osobních údajů Poskytovatel neodpovídá.
    • Obsah na webových stránkách je chráněný autorským právem. Stahování veškerého obsahu bez souhlasu Poskytovatele je povolené pouze pro soukromé nekomerční použití. Propojení přes odkaz je povoleno pouze se souhlasem Poskytovatele. Třetím stranám je zakázáno používání veškerých log a značek.
  3. Platební podmínky
    • Pro účely stanovení ceny za poskytnuté služby se vychází z platného ceníku dostupném na Portálu. Všechny ceny jsou uvedené v českých korunách vč. DPH v zákonné výši. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit technické parametry, popř. i ceny služby bez předchozího oznámení.
    • Vedle výběru služby má Uživatel možnost vybírat si mezi různými dodavateli služeb. Smlouva o poskytnutí služby se uzavírá pouze mezi Uživateli a dodavateli prostřednictvím Portálu. Poskytovatel může být i dodavatelem služeb.
    • Ceny služeb uváděné v ceníku nebo cenové nabídce nezahrnují žádné související služby, pokud není výslovně uvedeno jinak. Požadavek na poskytnutí souvisejících služeb je třeba výslovně uvést v objednávce.
    • Pokud je dohodnuta úhrada podle hodinové sazby, provádí se vyúčtování na základě záznamu o provedení práce, který vede každý Dodavatel. Fakturace se provádí zpětně. Poskytovatel je však oprávněn požadovat zálohu na cenu ve výši odhadované celkové ceny služby vč. DPH před zahájením poskytování služby.
    • V případě, že Uživatel předloží Poskytovateli e-mailem cenovou nabídku na poskytnuté služby od jiného, konkurenčního, dodavatele ve shodném rozsahu za nižší cenu, a to nejpozději do 3 dnů od poskytnutí služby, má právo na slevu ve výši rozdílu zaplacené ceny a konkurenční cenové nabídky a dále na slevu ve výši 5 % ze zbývající části ceny bez DPH.
    • Samotná objednávka – od přijetí až po vrácení plnění – je zpracovávána prostřednictvím systémů Portálu, za samotnou nabídku a následné zpracování/splnění objednávky plně odpovídá příslušný dodavatel.
    • Při samotné platbě si Uživatel může vybrat mezi různými možnostmi platby uvedenými na Portálu. Mezi poskytované platební metody patří zejména platba hotově, platba kreditní kartou a okamžitý bankovní převod. Jako způsob platby může Uživatel zvolit též platbu kryptoměnou (např. Bitcoin). V případě platby kryptoměnou má Uživatel právo na slevu ve výši 5 % z ceny bez DPH.
    • U jednotlivých platebních metod, kde hrozí riziko nezaplacení nebo zvýšené riziko podvodu, může proběhnout dotazování, případně být ze strany poskytovatele platebních služeb nebo některého se zapojených poskytovatelů platebních prostředků učiněna opatření na předcházení podvodům, pokud Uživatel zvolí příslušnou platební metodu. V rámci platby kreditní kartou jsou nad to přijata opatření k předcházení podvodům.
    • Povinnost Uživatele uhradit svůj závazek vůči Poskytovateli řádně a včas je splněna datem připsání placené sjednané částky na účet Poskytovatele.
    • Nesplní-li Uživatel svůj závazek uhradit cenu za předmět plnění včas a v plné výši, je Poskytovatel oprávněn nezahájit poskytování služby až do uhrazení závazku Uživatele v plné výši.
    • Pokud bude Uživatel z jakéhokoli důvodu následně požadovat vrácení ceny, bude tato cena vrácena pouze v českých korunách a ve výši uvedené na faktuře. Případné pohyby v kurzu kryptoměn nebudou při vrácení ceny zohledněny, s čímž Uživatel vyslovuje souhlas.
  4. Autorská a osobnostní práva
    • Portál a jeho jednotlivé prvky (zejména zdrojový kód, vzhled portálu či obsah webových stránek) podléhají jakožto autorská díla ochraně dle zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), což tímto Uživatel bere na vědomí.
    • Veškerý obsah Portálu jakožto autorského díla je buď ve výhradním vlastnictví Poskytovatele anebo je Poskytovatel držitelem licence poskytnuté na tento obsah třetí stranou, a proto Uživatel není oprávněn jakékoliv prvky Portálu kopírovat, šířit, či si je jinak přivlastňovat v rozporu s autorským zákonem. Uživatel je oprávněn Portál užívat pouze a jen pro svojí osobní potřebu a k účelu v souladu s těmito VPP.
    • Uživatel je vždy povinen respektovat zejména při nakládání s předměty duševního vlastnictví jako např. texty, audiovizuálními díly, fotografiemi a obdobnými díly osobnostní a autorská práva třetích osob. V případě, že Uživatel tato pravidla poruší, nese za to odpovědnost v celém rozsahu.
    • V případě, že Uživatel poruší jakoukoliv povinnost dle tohoto článku VPP, hrozí Poskytovateli závažné postihy a může mu vzniknout značná škoda včetně škody reputační. Z tohoto důvodu je Uživatel v případě porušení povinností dle tohoto článku VPP povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý den používání Portálu, s maximální délkou 1 rok zpětně, a to do 7 dnů od odeslání výzvy Poskytovatele k úhradě. Zaplacení smluvní pokuty nevylučuje právo vymáhání případné vzniklé škody či újmy v plné výši.
  5. Záruka/odpovědnost
    • Poskytovatel se snaží poskytovat všechny funkce Portálu, pokud možno trvale a bezporuchově. Z důvodu technických podmínek, jako jsou změny konfigurace, údržba, výpadky zařízení apod., to však nelze zcela zajistit. V případě výpadku služby se bude Poskytovatel snažit co nejdříve opět zprovoznit funkčnost Portálu. Případná nedostupnost služeb se nepovažuje za pochybení na straně Poskytovatele a Poskytovatel neodpovídá za případné následky plynoucí z dočasné (úplné) nefunkčnosti webových stránek. Poskytovatel si vyhrazuje právo v budoucnu provozovat Portál pouze s omezeným a/nebo upraveným rozsahem funkcí, nebo je zcela ukončit. Uživatel nemá jakýkoliv právní či smluvní nárok na (pokračování) použitelnosti této (bezplatné) služby. Za poskytování služeb v rámci jednotlivých nabídek jsou odpovědní výhradně příslušní dodavatelé. Poskytovatel neodpovídá za případné nároky, které z toho vyplývají. Totéž platí pro ostatní třetí strany poskytující služby Uživatelům, např. Poskytovatele internetu.
    • Mimo výše uvedené Poskytovatel odpovídá pouze za nároky Uživatelů na náhradu újmy vzniklé na životě, zdraví nebo v důsledku porušení základních smluvních povinností (kardinální povinnosti), jakož i odpovědnost za jinou škodu způsobenou úmyslným nebo hrubě nedbalostním porušení povinností ze strany Poskytovatele, jeho právních zástupců nebo zprostředkovatelů. Základní smluvní povinnosti jsou takové povinnosti, jejichž splnění je nezbytné k dosažení cíle této smlouvy. Při porušení základních smluvních povinností odpovídá Poskytovatel pouze za předvídatelnou smluvně obvyklou škodu v případě, že byla způsobena prostou nedbalostí, ledaže by se jednalo o nároky Uživatele na náhradu škody vzniklé v důsledku újmy na životě a zdraví.
  6. Ochrana osobních údajů a zásady používání souborů cookies
    • Zpracování vašich osobních údajů probíhá v souladu s příslušnými právními předpisy a zásadami ochrany osobních údajů Poskytovatele. K uzavření a plnění smlouvy a poskytování souvisejících služeb je nutné, aby údaje poskytnuté Uživatelem byly předány dodavateli dané využívané nabídky k tomu, aby mohl provést ověření Uživatele a poskytnout služby objednané v rámci nabídky. Správa uživatelských dat a osobních údajů probíhá centrálně a provádí ji Poskytovatel. Podrobné informace jsou uvedeny v zásadách o ochraně osobních údajů.
    • Údaje, které Uživatel zadá za účelem objednání služby při učinění objednávky, budou zpracovány především v rámci objednávky a souvisejících procesů a mohou být v této souvislosti postoupeny třetím stranám z EU a třetích zemí, zejména příslušným dodavatelům a také poskytovatelům platebních služeb a prostředků.
    • Poskytovatel pro provoz Portálu a našich služeb využívá tzv. cookies soubory. Informace o zásadách používání souborů cookies na Portále jsou uvedeny zde.
  7. Doba trvání smlouvy a ukončení smlouvy
    • Smlouva pro využívání služeb Portálu se uzavírá na dobu určitou s délkou trvání jednoho (1) roku s účinností od prvního dne měsíce následujícího po registraci Uživatele.
    • V případě, že Uživatel již nemá zájem služby využívat, je oprávněn poslat výpovědi smlouvy, a to vždy v období nejpozději jeden (1) měsíc před koncem platnosti smlouvy (vždy k výročí smlouvy). Pokud výpověď oznámí později, vztahuje se až na následující období a smlouva skončí až na konci dalšího výročí po doručení výpovědi.
    • Výpověď je nám třeba oznámit datovou schránkou nebo doručeným dopisem doručený do provozovny Poskytovatele. Poskytovatel následně elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v účtu Uživatele potvrdí doručení potvrzení oznámení výpovědi spolu se sdělením data, ke kterému dojde k ukončení poskytování služeb.
    • Smlouvu je možné ukončit i dohodou. V takovém případě Uživatel kontaktuje Poskytovatele na adrese info@ezamecnici.cz.
    • Uživatel má dle § 1829 OZ právo, pokud je spotřebitel, od této smlouvy do čtrnácti (14) dnů odstoupit. Pokud je však poskytování služeb zahájeno před uplynutím čtrnáctidenní lhůty, s čímž Uživatel vyslovuje svůj souhlas při registraci, toto právo na odstoupení v souladu s § 1837 písm. a) OZ pozbývá. Pokud Uživatel není spotřebitel, tento odstavec se na něj nevztahuje.
  8. Závěrečná ustanovení
    • Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit znění VPP bez uvedení důvodů nebo poskytované služby změnit či poskytování některých služeb bez náhrady ukončit. Vzhledem k neustálému cenovému vývoji Uživatel souhlasí, že Poskytovatel je oprávněn jednostranně změnit cenu za poskytování služeb, přiměřeně změnit rozsah poskytovaných služeb a případně změnit další ustanovení VPP. Na tyto změny Poskytovatel upozorní Uživatele e-mailem odeslaným na e-mailovou adresu poskytnutou při registraci nejpozději třicet (30) dní před vstupem takové změny v platnost. V případě, že Uživatel se změnami nesouhlasí, je oprávněn v souvislosti s takovou změnou ukončit smlouvu s účinností k datu účinnosti předmětné změny. V opačném případě, tzn. Uživatel nebude reagovat ukončením, má se za to, že se změnami souhlasí a přijímá je.
    • Tyto VPP jsou vyhotoveny pouze v českém jazyce. Smlouva může být uzavřena pouze v českém jazyce. Tyto VPP se řídí příslušnými předpisy České republiky s vyloučením Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží. Pokud jde o právní vztahy se spotřebiteli, platí tato volba práva pouze do té míry, pokud nebude odebrána ochrana poskytovaná závaznými právními předpisy.
    • Veškeré spory vzniklé ze smlouvy uzavřené dle těchto VPP a právních vztahů touto smlouvou založených budou řešeny českým soudem, jehož místní příslušnost bude určena podle adresy sídla Poskytovatele.
    • V případě, že jakékoliv ustanovení těchto VPP je neplatné anebo nevykonatelné, neovlivní to platnost ostatních ustanovení. Ta zůstanou platná a vykonatelná podle podmínek v nich stanovených.
    • Poskytovatel si vyhrazuje právo postoupit všechna nebo jednotlivá práva a povinnosti vyplývající z této smlouvy na třetí strany. Poskytovatel bude o tomto kroku informovat Uživatele dva týdny před zamýšleným převodem.
    • Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném a účinném znění.
    • Pokud dojde mezi Poskytovatelem a Uživatelem v rámci smlouvy ke sporu dle spotřebitelského práva, které se nepodaří vyřešit ve vzájemné shodě, může Uživatel podat návrh na mimosoudní urovnání daného sporu u níže uvedených spotřebitelských smírčích orgánů.

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát – oddělení ADR, IČ 000 20 869, se sídlem Praha 1, Štěpánská 44, PSČ 110 00, Česká republika, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz

Podle platných právních předpisů je Poskytovatel povinen upozornit spotřebitele na existenci Evropské platformy pro řešení sporů online, která může být využívána k řešení sporů bez nutnosti zapojení soudu. Zřizovatelem platformy je Evropská komise. Odkaz na Evropskou platformu pro řešení sporů online je:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS.

  • Tyto VPP jsou platné od 1. ledna 2024.